Ekspropriation, åstedsforretning i forbindelse med krydsombygning ved Juulsbjergvej og Storager, Bredballe

Vejle Kommune holder åstedsforretning tirsdag den 24.januar 2023 som forberedelse til etablering af krydsombygning langs Juulsbjergvej og Storager.

Vejle

Under åstedsforretningen besigtiges den berørte ejendom, og omfanget af det påtænkte areal til erhvervelse påvises over for ejere og eventuelle brugere, der kan fremsætte bemærkninger, indsigelser mv. til projektet.

Åstedsforretningen begynder kl. 08.30 ved lb.nr. 1, matr. Nr. 11pe. Ejer lav. Bredballe By, Bredballe (Grundejerforeningen Overager, Overager 46/Bredballe Villa Park, 7120 Vejle Øst).

Åstedsforretningen omfatter de ejere og brugere, der er nævnt i arealfortegnelsen.

Arealfortegnelse og kortmateriale mv. er fremlagt til gennemsyn hos Vejle Kommune, Kirketorvet 22, 7100 Vejle i tiden fra dato 16. december til dato 24. januar 2023.